Stian Lingås Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Husker at det var snakk om å oppgradere/oppdatere forumet for ei stund siden. Hvordan ser planene ut?=) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hva skal oppgraderes? Synes det funker perfekt jeg, men nå ser jeg kun det som er foran scene teppet.. Eneste endringen jeg kunne tenke meg på flightsim.no er søk funksjonen.. Tror ikke jeg trenger å fortelle hvorfor. Siter
Geir G Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 ...det tar det under 15 sek å finne ut... Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 ...det tar det under 15 sek å finne ut... Ikke om du skriver feil - da må du trykke tilbake og vente en stund for å prøve igjen. Da glemmer man hele greia og spør i stedet. Siter
Geir G Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det jeg svarte på var Ivars siste settning: "Tror ikke jeg trenger å fortelle hvorfor." Du må vente 15 sek for å prøve på nytt... Du kan ikke gjøre et nytt søk nå. Forsøk igjen om 15 sekunder. Siter
Dag Johansen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det kommer, det kommer. Jeg har hatt litt for mange baller i luften i det siste, men nå ser ting litt lysere ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.