Gå til innhold

Fly-in (sim) i Trøndelag?


Håvard Gangsås

Anbefalte innlegg

Er det stor interesse for en "fly-in" helg i Trøndelag?

Og vet noen om et egnet lokale?

Jeg har en haug med routere/switcher/hubber stående, så nettverk skal la seg kunne gjøre. Det samme med skikkelig crewmat (leder avdelingen på Værnes, hehe).

Alle som er interessert, både i fly-in og å hjelpe til ta kontakt.

Tips, råd, etc postes gjerne på denne tråden.

HG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idee! Dette er blitt tatt opp tidligere, men det har liksom blitt så stille etterhvert.

 

Vi var en gjeng på 7-8 simmere som samlet oss på EGON i Trondheim i går og koste oss, så det er absolutt miljø for det tror jeg! Du skulle vært der:)

 

Stiller gjerne opp jeg

 

http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=513102&an=0&page=0#513102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas har vist litt inside information! Stemmer godt det, VFK disponerer faktisk en egen villa på Værnes, ca. 100 m fra togstasjonen!

Men, tilstanden til huset tilsier at langvarig opphold faktisk kan være helseskadelig...... ""

 

Slik jeg ser det er det urealistisk å ha noe slikt inne på operativt område.. Men Stian snakket jo om noen meget passelige lokaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Konferanseavdelingen bør kunne gå greit, der skjer det lite i helgene, men, det er et stort men. Må foreta undersøkelser når det gjelder å få med datautstyr igjennom sikkerhetskontrollen. Møteromsavdeligen ligger innenfor, på rød sone, men det skal i teorien la seg gjøre fullt ut.

Eneste minus, er at vi antageligvis må betale for å bruke senteret, skal sjekke pris etc.

 

Når bør vi arangere dette? Forslag til helger mottas med takk.

Holder dere orientert.

Spørsmål? Skulle vi også fått til noe "faglig", og eventuelt et besøk i tårnet visst mulig? Dersom noen av dere kan hjelpe litt til er det fullt mulig å lage en ramme med både sim og faglig påfyll, send meg eventeuelt en mail direkte, er ikke inne på forumet hver dag.

Jobb e-post: haavard.gangsaas(at)ssp.no

Les (at) = @

 

HG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transport av utstyr vill vell gå greit hvis man får pakket inn det meste.. Hadde jo gått an å snakket med Klebu Ruten (Som kjører flybussene), om det hadde vært mulig å fikset eller avtalt noe...

Pakke tips: Kjøp en plastkasse på IKEA til litt over 50 lappen. Får både plass til Flatskjerm, Yoke, Pedaler og annet utsyr=) PC kan jo bæres utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det transportmessige skal vi helt sikkert få til, skulle være det minste problemet.

Skal vi finne en helg på nyåret, så skal jeg sette i gang apparatet med lokaler og Avinor.

Er det ønskelig med en tur i tårnet, eller skal vi bare fly sim dagen lang.

Kanskje vi kan få til en tur "live" også? Noen med kontakter i flymiljøene Værnes/Trondheim?

Vi skal i alle fall ha crew-mat!

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer det ihvertfall best en liten stund ut på det nye året. Lokaler har ikke så mye å si. Så lenge det ikke koster skjorta og man har nett-tilgang går det for det same for meg. En tur i tårnet hadde vært kult. Men en ekte flyter frykter jeg kommer til å ta hele dagen og alt fokuset bort fra lanet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...