Tom Knudsen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg må bare si at FSX fikk en strålende kritikk i siste versjon av FSX. Virker som reporteren er en av gutta og flyr på VATSIM. Noen som vet hvem han er ??? Takk for artikkelen sier nå bare jeg.. Den var strålende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Så fint at FSX fikk god omtale i siste versjon av FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 hehe i siste versjon av Komputer for alle ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har læst den. Og synes det er mere sådan hvordan FSX er generalt. Artiklen er skrevet da spillet er kommet, så en egentlig anmeldelse vil jeg ikke kalde det. Mere en gennemgang af hvad MS siger det kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så fort en artikkel er positiv rundt spillet, så er alt greit og forfatteren av artikkelen vet hva han driver med Er den negativ, så skal forfatteren henges! Snakker vi "korrupte" lesere her inne? Snakk om å bli og å være offer for "presse", dere ville aldri sett forskjell på propaganda og faktisk informasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så så Aleksander. Ikke skyt dine egne... Det viktigste for meg, er hvordan jeg oppfatter FSX. Om en reporter skriver en dårlig anmeldelse, så får han stå for det. Kan ikke skjønne noe annet at FS da ikke er noe for den reporteren. At det kommer en god anmeldelse forundrer meg ikke. Jeg har selv skrevet en anmeldelse på gamer.no og gitt FSX 8/10. 8 bare for at det skal ha noe og vokse på. Tror FSX trenger godt albuerom ettersom DX10 og addons o.s.v. kommer etterhvert. FSX er jo ikke for alle, men alle FS etusiaster vil nok gi FSX en god karakter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg skyter ikke, jeg bare ser ting fra utsiden Jeg gidder rett og slett å bruke min egen tid på å irritere meg over det, for det er så latterlig at det er nesten irriterende. Det er sånn det er blitt her inne på Flightsim-forumet. Enten er man med strømmen og inne i varmen, eller så går man mot strømmens meninger og blir sett på som en "forræder". Sånn tror jeg de fleste fra utsiden vil oppfatte fs.no, og jeg klandrer dem ikke Mulig jeg har sterke meninger og uttrykker meg litt for direkte, men jeg tør i allefall å stå for det jeg sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.