Karl Mathias Moberg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Som dere kansje vet har til tider Oslo blitt gale, men nå er ikke det ikke bare Oslo som er gal! Nå ut denne uka er Bodø og blitt relativt gal! Undertegnede og Per Kristian Jensen har nå satt oss opp som respektivt ENBD_CTR og ENBO_APP og kommer til å holde åpent ut uka fra ca 4-5 tiden på dagen til 9-10 tiden på kvelden! Så alle dere småfly piloter / Widerøe som klager på at det aldri er ATC i Nord Norge, her har dere sjangsen! Hvis noen av dere andre ATCer der ute ønsker å finpusse teknikken før Nord Norge eventet på søndag, er dette er perfekt sjangse! Hjelp oss i nord, book deres posisjon i nord med comment "Bodø going mad!" så kan vi ha det ganske morsomt her oppe tror jeg! PKJ og Daniel Larsen hadde 9 fly på en time igår, uten at noen hadde annonsert noe som helst, klarer vi å slå det i løpet av de neste dagene? Stasjoner som er dekket ATM: ENBD_CTR (Karl Mathias Moberg) Dekker alt fra ENVA til nja.. Nord! ENBO_APP (Per Kristian Jensen) Bodø apporach ENTC_APP (Marius Helstad) Tromsø apporach KOM Å FLY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Skal online i 6-7 tiden, og kanskje starter jeg opp i Bodø. Kommer an på om det er noen passelige destinasjoner online. Hadde faktisk tenkt og teste noen fremmede flyplasser nede på kontinentet, men vi får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Setter meg som Tromsø kansje jeg da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kjempeflott! Jeg kommer og flyr nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 P.g.a. et omfattende bagasjeproblem og streikende vektere i sikkerhetskontrollen, blir vår avgang noe forsinket. Vi beklager dette på det sterkeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Åhh så digg med mye trafikk! Syv fly i hele Norge og ALLE er i Nord-Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ok, Bodø is REALLY going mad! ENBD_CTR, ENBD_C_CTR ENBO_APP er nå online! Jeg er serriøst glad for at _C_ logga på, var stress å dekke HELE nord norge.. Men morsomt! Sorry Erik for alt der klusse som ble oppe ved ENKR/Vadsø, var ikke helt med i beregningen det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kom og fly folkens det er ikke hver dag dette skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sorry Erik for alt der klusse som ble oppe ved ENKR/Vadsø, var ikke helt med i beregningen det der! Hehe. Kjenner følelsen. Særlig gjennkjennbar var: "Taxi and line up ... ehhh... line up!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn M. Kvarsnes Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 takk for servicen i kveld, en koselig liten tur mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Da har jeg stengt, etter å ha sittet ATC i nesten 10 timer idag! Ett lite bilde fra når det begynte å bli stille... http://www.yaricks.net/forum/atc.jpg Husk! Vi holder åpent i morgen også!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er ferdig på skolen klokken 16.00 i morgen så er sikkert Tromsø i morra også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tja, for et par dager siden satt jeg EDLL_CTR og hadde vel en 15 fly under min kontroll samtidig Men.. fint at dere bemanner litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg er hjemme ca 13:45, får se hva det blir! Satser på å ta Iron Mic! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Siden læreren min ikke kom til de to siste geografi timene idag, logger ENBO_CTR på nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Tok en tur fra Røst til Bodø med min trofaste Twin Otter. Fy syke for vind, altså! ATC rapporterte "Gusting 31 kn", og det merkes godt for en som er "liten og lett" Men det gikk bra, det var jo tross alt en Twin Otter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Ok, da er vi igang igjen! ENBD_CTR (Karl Mathias Moberg) ENBO_APP (Per-Kristian Jensen) ENOS_CTR (Eivind T. Fosse) Kom å fly! ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bodø gone VERY mad; For øyeblikket er både TWR og APP online ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Center har meldt at han ikke kommer hjem før klokken 8. Nå er det bare approach på men det kan se ut som det kommer en go del ATC i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Da kommer jeg på igjen! Satser på å sitte enstund utover kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kall meg gjerne gal for det er jeg. Har nå sittet snart fire timer og vurderer og døgne og sitte utover til i morgen. Kom å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Ja fordi det kommer mange fly inatt kl 4-5-6 tiden... eller frem til 12.... BTW: Du ER gal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Som belønning av denne uken så tok Bodø Approach femte plass på Iron Mic listen :D med 43 timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det var denne uka du skulle satse, var det ikkje? Vel, eg har starta nå, det blir ikkje ein heil time, men det blir nå ein start... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Denne uka skal vi ta den! Hvis ikke manchester gjør som denne gang og har 126 timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.