Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hei gutter og jenter! Sitter paa internettcafe i Las Palmas,flott vaer og god temperatur. Ville bare komme med ett lite forslag hvis noen skal nedover hit senere engang,dra til det nye tekniske museumet ved Santa Catalina-parken. der har de skaffet seg denne "halshoggede" Iberia maskinen,hvor du kan gaa inn i cockpit aa trykke til krampa tar deg Utrolig flott museum og,men mange dupeditter,og en hel F-5 du kan sitte i. Ha en fin dag! Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Du har ikke noen bilder av denne herligheten?? Skal til Las Palmas nå i Februar! Gjett hvor jeg skal!!!! Ha en hyggelig ferie!!! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Heisann! Bilder kommer nar jeg kommer hjem lordag Husk kameraet naar du reiser ned,hvilket hotell skal du bo paa? Vi bor paa Reah Isabel. Siter
Mads-Inge Otterstad Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Hvilket fly reiste du med? Jeg kom med BLX248 til GM i går... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.