Anders Eikeland Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 http://www.g-kraft.com/artiklar.php?cmd=artikel&id=126&key_kategori=&key_word=&sida= Les denne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. november 2006 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2006 Takk for at du delte den med oss. Spennende lesning her på fredagskvelden. Ha en riktig fin helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Haha! trodde det var om en Saab 340 (altså.. før jeg begynte og lese) uff så dum jeg er.. vell vell.. interesant stoff likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er maaaaaaange bra artikler her som man kan lese. Har snart lest alle, og de er veldig bra skrevet med bilder og alt. Speciellt A340 med SAS som du sier er nok en av de beste. Husk bare å les del 2 av 2 også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 har vært med på mange slike turer, og det er akuratt derfor min drøm er å fly lagruter! Stemningen og arbeidsmiljøet er så fantastisk! Ihvertfall på de turene jeg har vært med på, og da har jeg stort sett vært med crewet fra start til stopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.