Gå til innhold

Kører jeres software helt uden problemer?


Peter Henrichsen

Anbefalte innlegg

Hej Alle! ""

 

Jeg forsøgte for et år siden at fluve virtuelt, men måtte opgive til sidst på grund af softwareproblemer. Nu har jeg så et år efter samlet mig mod til at forsøge igen, men efter 5 forgæves dage, måske 40 timer i alt, har jeg endnu ikke fået det op at køre. Selvom jeg har fået helt ny PC.

 

Måtte opgive SB3, og forsøger nu at løse problemer med FSInn (sammen med en fransk udvikler-gut på deres support forum) der får min PC til at kører så langsomt med FS9, at man ikke engang kan skifte til "Task Manager".

 

Jeg er efterhånden lige ved at opgive - og jeg er ovenikøbet uddannet IT-supporter.

 

Har I andre overhovedet ikke nogle problemer med jeres software til virtuel flyvning? Eller var I også 4-5 dage om at løse problemer inden det virkede?

 

Synes det er underligt at jeg er den eneste med "major problems".

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke programmer I kører med, og hvad I synes virker sammen. Bruger i Squawkbox eller FSInn, eller?

 

Bedste hilsner Peter, København

 

(I går var jeg lige ved at smadre PC'en af frustration over FSInn, så jeg måtte cykle en lang tur ud til Kastrup (EKCH) og se på nogle flyvere og lytte til noget rigtig ATC på radioscanneren, for at falde lidt til ro "" Det hjalp på humøret, da en engelsk pilot ikke kunne finde sit gate: "Speedbird 818 taxi to gate Hotel One Zero Seven - H107 Speedbird818" lang lang pause: "Eh Ground, Can you give us a Clue? Speedbird818")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Kim Jørgen!

 

Tak for tilbuddet med MSN, det vil jeg gerne ""

 

Jeg har lige afinstalleret FSInn helt fordi det kører så dårligt, og prøver nu igen med SB3, og hvad sker der så:

 

Ja, jeg starter FS9 og placerer mig i EKCH ved et gate. Går ind i Modules og vælger SB3.

 

Så sker der ingen ting for 30 sekunder (i hvert tilfælde ikke på skærmen), og så lukker hele FS9 blot ned - uden fejlbeskeder eller noget som helst. FS9 sessionen forsvinder blot fra systemet. SB3 når aldrig at starte rigtig op.

 

Det var det ""

 

Bedste hilsner fra København, Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Peter!

 

Jeg har ikke så mye greie på dette, men ser på forumet til SB at endel gjennom SB's levetid har hatt div. problemer med SB, inkl. at FS9 plutselig lukker seg. Det er mye å lese der og flere forslag til løsninger av forskjellige problemer som simmere har opplevd.

 

Her er et par forslag:

 

-Har du lastet ned siste variant av DirectX 9.0c?

 

-Noen har hatt problemer med antivirusprogrammet NOD32. Hvis du skulle ha dette installert har flere hatt hjelp av manuelt sette denne slik at NOD32 unngår å scanne FS9 og SB3 for virus.

 

Så også etter en mulighet for å evt. prøve å laste ned en tidligere variant av SB på forumet der, men fant det ikke. Hvis muligheten for dette eksisterer (noen som vet?), kanskje du kunne prøvd å se om det kunne virke bedre enn den siste 3.1.0 versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...