Frank Ånstad Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Har mottatt følgende melding: Hvis du får meldingen "Win a HolidaY" MÅ DENNE IKKE ÅPNES. Den vil slette alt på hardisken. Det gjelder også meldingen: RETURNED OR UNABLE TO DELIVER. Denne vil angripe PC-en og gjøre den helt ubrukelig. Kilde: Telenor Telehuset, Alnabru v/ Tekn. sjef Lasse Bendixen. Hilsen Frank frank_aanstad@hotmail.com Siter
Christian Iversen Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Info: Det sto om denne i Dagbladet her om dagen. (www.dagbladet.no/nyheter/2001/03/22/248802.html) [Endret av Christian Iversen 26-03-2001.] [Endret av Christian Iversen 26-03-2001.] Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Sjekk http://www.datavirus.no" TARGET=_blank>www.datavirus.no Et er en meget bra virus guide!! quote: Frank Ånstad skrev: Har mottatt følgende melding: Hvis du får meldingen "Win a HolidaY" MÅ DENNE IKKE ÅPNES. Den vil slette alt på hardisken. Det gjelder også meldingen: RETURNED OR UNABLE TO DELIVER. Denne vil angripe PC-en og gjøre den helt ubrukelig. Kilde: Telenor Telehuset, Alnabru v/ Tekn. sjef Lasse Bendixen. Hilsen Frank frank_aanstad@hotmail.com Siter
Frank Ånstad Skrevet 26. mars 2001 Forfatter Skrevet 26. mars 2001 OK. Tenkte det kunne være en fordel og opplyse om det. Det er jo ikke alle som leser Dagbladet. Frank. Siter
Christian Iversen Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Nei, opplagstallene synker og synker for Dagbladet.... [Endret av Christian Iversen 26-03-2001.] Siter
Karl R Pettersen Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Nok en ufarlig Hoax. Ikke noe virus i det hele tatt... Mvh Karl R Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 26. mars 2001 Skrevet 26. mars 2001 Det er jo en skam å i det hele tatt la seg lure av en slik mail som angivelig skal være sendt ut fra den tekniske sjefen i Telenor. Om dette hadde vært en ekte advarsel, hadde nok vedkommende blitt sparket pga. alle de vanvittige skrivefeilene og de altfor mange utropstegnene. Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Sorry, må ha blingsa litt, glem mitt tidligere innlegg, hvis det fortsatt er synlig. Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Sorry, må ha blingsa litt, glem mitt tidligere innlegg, hvis det fortsatt er synlig. Siter
Gjest Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Dette gjelder også "IMPORTANT NOTICE MAIL OWNER, PLEASE READ" Jeg opnet denne, og nå er jeg akkuratt tilbake fra en formatering av HD etter jeg åpnet den [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image] ------------------ Rune Valestrand Siter
Andreas Pettersen Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Hvis man har Norton aktivert og oppdatert, vil da denne bli stoppet og isolert? Siter
Gjest Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Nei, Norton Antivirus stopper ikke dette. Jeg oppdaterer dette daglig men denne mailen kunne den ikke stoppe. Men fant ut at det ikke er vits i å formatere, viruset bare ligger der og erter deg, hver gang du starter Outlook så klikker PC'n totalt ------------------ Rune Valestrand Siter
Karl R Pettersen Skrevet 30. mars 2001 Skrevet 30. mars 2001 Alle mailer kan åpnes uten fare, men 'alle' vedlegg _KAN_ være skadelige. Selv åpner jeg ALLE mailer, men INGEN vedlegg (nesten uten unntak). Har derfor aldri hatt problemer med virus og annet dritt. Mvh Karl R Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.