Erik Hosle Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 http://www.expressen.se/index.jsp?a=714529 må vel være en av de yngste kvinnelige 737 pilotene vi har?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, imponerende dame det der og hvor raskt hun har klart det. Men skulle jeg tippe blandt alle flyselskapene jeg har fløyet med på hvilke selskaper som har lavest gjennomsnittsalder på flygerne, ville jeg tippet på faktisk Ryanair og også Icelandair. Noen av de engelske 2P'ene til Ryanair ser jo knapt konfirmerte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Citat från artikeln: Hon drar i spaken och stiger rakt upp över molnen - precis som hon gjorde den där dagen för flera år sedan när hon bara var ett barn och skulle på charterresa med familjen. Ehrm..! VA?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Din humor, Jörgen, Din humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Citat från artikeln: Hon drar i spaken och stiger rakt upp över molnen - precis som hon gjorde den där dagen för flera år sedan när hon bara var ett barn och skulle på charterresa med familjen. Ehrm..! VA?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 *Knegg knegg*, Jørgen da! Nå må du prøve å IKKE tenke "Samsonite" eller "Carlton".. Ang. emnet; så må jeg virkelig si, det står respekt av å ha klart dette på såpass kort tid. Er jo også en del unge kapteiner der ute på ikke mer enn rundt 25 år også - ganske rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.