Gå til innhold

mikrofon til flightsim


Petter Kverneng

Anbefalte innlegg

Det skal vel la seg gjøre, men det blir tungvint og bruke den vil jeg tro.

Det du da må gjøre er og forbikoble PTT knappen og feste/lodde på en monojack. Skal du bruke PTT knappen og, må du ha et interfacekort av et eller annet slag. Mye mikking for og bruke noe så pass tungvindt.

Evt. kan du assigne en knapp på yoken som PTT, men det blir definitivt ikke noe plug'n'play.

 

PS:Er det du som har loggin navnet "Petterkv" på gamespy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Horatio var opptatt:(

 

Det skal vel la seg gjøre, men det blir tungvint og bruke den vil jeg tro.

Det du da må gjøre er og forbikoble PTT knappen og feste/lodde på en monojack. Skal du bruke PTT knappen og, må du ha et interfacekort av et eller annet slag. Mye mikking for og bruke noe så pass tungvindt.

 

attdetvar? PTT? Kan jeg ikke bare holde inn en knapp og snakke da? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke bare holde inn en knapp og snakke da?

...Klart du kan, men du har vel tenkt og kunne fly samtidig?? Denne micen må du jo bruke en hånd for og holde. Og med en hånd på tastaturet i tillegg, kan det bli vanskelig og styre flyet. Eller har du bare tenkt og snakke på cruise eller i pausemodus?? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære noen .. man sitter vil ikke å tviholder på yoken under flyturen (ihvertfall ikke så lenge ikke skrivebordet rister hit og dit pga turbulens), har yoke men ennå ikke fått satt opp PTT knapp på den, siden jeg må lage map DirectX. Ble bare kluss for meg .. ""

Men hadde en slik engang. Hjemmemekk hvor jeg loddet på minijack. MEEEN manglet nok interfacekortet eller hva du mente får signalet fra mikken ble for svak og var nesten ikke leselig. Bruker Scroll Lock (PTT) og headset istedet jeg ... og har ikke gått ned pga det ennå... SELVOM jeg må slippe stikka hehe. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...