Per-kristian Jensen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Heisann. Det vil være ett militært flyinn ved Eindhoven airbase i Nederland den 4 oktober (først kommende Onsdag) Selve Eindhoven vil bli godt bemannet sammen med Dutchmil. Dette er en god mulighet til å besøke transport basen til vRNLAF. Ved siden av trasport fly, så kan de selvfølgelig handle alle typer jagerfly. Charts are on: http://www.ais-netherlands.nl/aim/060427-0...ml#eheh-ad-2.24 http://www.cenor.org/pages/procedures_nl.html#eheh Aerodrome information: http://www.ead.eurocontrol.int/eadbasic/pa..._2006-07-06.pdf Military Procedures: http://www.dutchvacc.nl/vrnlaf (look under training -> procedures) vNoAF vil delta med både F-16 og C-130. Håper å se noen andre fra Norge enn bare vNOAF sine medlemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hørtes topp ut. For de som har innstallert NL2000 scenery, så kan jeg opplyse at det finnes et lite tilleggs addon som består av østre appron for Eindhoven AB.Dette er oppstilligsplassen for RNLAF 334 squadron EHEH Appron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette høres spennendes ut. Skal ikke se bort fra at QID67 er i lufta denne kvelden. AAR for tørste F16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Dette høres spennendes ut. Skal ikke se bort fra at QID67 er i lufta denne kvelden. AAR for tørste F16 Ah den rollen hadde jeg tenkt meg men men. Får vel dra opp ørnen en tur jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Per-Kristian jeg ser at Oslo control er bokket for Vnoaf flyinn, hvis ENGM er departure airport, så kan jeg ta Oslo approach Ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ah den rollen hadde jeg tenkt meg men men. Får vel dra opp ørnen en tur jeg da Ser ut som du kan få den rollen unge PK. Jeg må på kveldsvakt i kveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 bare lurte på om det er mye skurring i radioen der nede.. om man hører dem klart? tengte meg en tur nedover..bruker man lang tid? med C-130 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Man hører dem like klart som i Norge. Ca 1.5-2timer med herc vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ok..men blir ikke å fly nedover likevel,var jo ikke noe heading indicator når jeg skulle svinge,bare den der brytern.. er sikkert en heading indicator der det står headingen,men ikke som jeg så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kommer litt "tungt metall" ned til Eindhoven FLP-RCH301 C5/H-SRWXY/S ENVA 1800ZULU DCT HUM TR10 FL340RYG TR10 WTM TR1 LWD DCT SSB DCT EHEH 1950ZULU TCAN NAV SQAWK MODE C EKDK1840Z-EDWW1905Z-EHAM1935Z USAF REG/60020C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.