Kjetil Olsnes Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei, Er det noen som bruker Navigraph sin kart database? Lurte litt på å få meg en konto, men må sjekke om det er noen som har erfaring med den først. Jeg bruker pr idag simchart3 fra Jeppesen, men den er ikke oppdaters så ser meg om etter nytt hjelpemiddel. http://ndac.navigraph.com/www/default.asp Ser også at en demo av cycle 0609 ligger der for PMDG og LevelD. Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Bruker både Navigraph 1 (printet i ringperm for store deler av Europa - gikk med NOEN blekkpatroner) + at jeg har kjøpt endel Credits på 2'ern - kan varmt anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsnes Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ok, da blir det shopping. Ser utrolig bra ut! Mvh Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er disse Navigraphkartene helt likt utformet som de som brukes i real luftfart? Hvor stort format er det på de kartene som brukes der oppe i luften? Har regnet meg frem til at det må være B5, men ønsker et korrekt svar på dette. Hvor mange cm i høyde og bredde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg bruker konsekvent Navigraph og er strålende fornøyd.. Eneste som irriterer meg er pris på updates... Ellers så er jo AIP Norge gratis da.. Selv synes jeg Navigraph sine er mye bedre å se på, særlig i printet versjon i farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Deilig å slippe å søke etter kart på nettet. Når du oppretter en bruker i nDAC2 får du 6 credits gratis. Disse kan du kjøpe flyplasskart for. En flyplass er 2 credits. For 10€ får du 100 credits. Ganske ok dekning og utenfor Europa. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.