Christian Sager Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 I forbindelse med oppstarten av ruten mellom Gronningen, Stavanger og Aberdeen har City star lagd noen bannere som etter hva jeg har hørt skal skal henge i stavanger. 2 av disse bannerne er bilder som jeg har tatt brukt på. Jeg har sett hvordan de skal bli, men det hadde vert morsomt å sett kvaliteten på det der det henger. Et PDF dokument av et bilde lyver jo som regel. Derfor lurer jeg på om en snill person som tilfeldigvis er innom Sola hadde orket å ta et bilde av disse og deretter sende til meg? Et av bannerne ser slik ut: [image]http://www.home.no/ting/Untitled-2.jpg[/image] Og hva ser vi her? [image]http://www.home.no/ting/Untitled-4.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulerer Christian! Du får klippekort eller gratisbilletter med dem nå hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulerer må en vel nesten få si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 WOW! Grattis Christian, dette var jo bare stilig da! Du fikk jommen cred med store bokstaver ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 The Monday, Wednesday and Friday service is due to start on Monday September 18th Noen som har tatt turen ut på Sola å sjekket om det var der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Var der idag, gikk igjennom HELE terminalen og fant ingen bannere?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.