Kai Dreyer Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, jeg ville være med i VATSIM. men jeg skjønner ikke noe. fikk registrert meg. men fatter ikke hva jeg skal gjøre videre. er så sykt elendig i engelsk. noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hovedhensikten med VATSIM er å kommunisere med de andre på VATSIM, først og fremst flygelederne, men også andre piloter. Siden all kommunikasjon foregår på engelsk må du være i stand til å forstå og bli forstått på engelsk. Heldigvis er det mye standard fraseologi det går i, så du trenger ikke å formulere noen avanserte setninger for hver gang du skal snakke. Men for å lære seg disse prosedyrene er det ingen veldig lett vei rundt, du må nesten lese. Du finner noe materiale på skandinavisk på www.vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 du må nesten lese nei... Du MÅ lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 jeg kan all sånn egelsk. men jeg kan ikke nok til og skjønne hvordan jeg skal få til og komme meg på server og sånt. der kommer den sykdårlige engelsken inn i bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hviss du flyr me passengers da kai,og får et problem med flyet og må sende ut Mayday..man burde kunne litt engelsk før man bynner og flyr der..husker min første tur,sell om jeg kunne akkurat det jeg trengte å kunne, ble d vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Greit å kunde Engelsk når man skal fly på Vatsim. Men kanskje en ide og kunne Norsk også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.