Halvdan Hellenes Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127053 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Herrgud så mye terrer og greier mot fly nå.. Er ikke rart folk er redde. Heey 100000 innlegget på kaffekroken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 "Kort tid etter diskuteres det i Storbritania hvorvidt piloten skapte unødvendig frykt" Greit at aviser ikke trenger å spesialere seg i luftfart men de bør jo få med seg at slike fly kun er sertfisert for to piloter. "Piloten" gir halveis informasjon og det høres ut som flyet flyes av en mann (eller dame). Var det kaptein de mener, var det pilot flying, var det piloten som snakket med cabincrew og hvem av dette var nå det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Et italiensk F16-fly ble sendt opp i luften for å passe på charterflyet under nedstigningen. Pweeeew! Det var nå enda godt da. OI, tenk deg hvis flyet faktisk hadde sprengt da, og ikke F-16 flyet hadde vært der til å passe på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Et italiensk F16-fly ble sendt opp i luften for å passe på charterflyet under nedstigningen. Pweeeew! Det var nå enda godt da. OI, tenk deg hvis flyet faktisk hadde sprengt da, og ikke F-16 flyet hadde vært der til å passe på! Eller hvis det faktisk hadde sprengt.. da hadde to fly gått i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Floor: Pweeeew! Det var nå enda godt da. OI, tenk deg hvis flyet faktisk hadde sprengt da, og ikke F-16 flyet hadde vært der til å passe på! Prosedyrer og bestemmelser som bl.a. er tuftet på føre-var-prinsippet kan være greie å ha. Det er ikke akkurat slik at beslutningstakerne sitter med en glasskule og har full kontroll over alt som kan skje i fremtiden. Johansen: Eller hvis det faktisk hadde sprengt.. da hadde to fly gått i bakken Det kommer vel an på en ting eller to. Risikoen ved å fly tett i trail bak et fartøy som kan eksplodere er nok godt kjent blant de som bør kjenne den. Hva tror du at man bør gjøre umiddelbart etter at man f.eks. har ødelagt et fiendtlig fly med kanon fra en posisjon tett på sekseren til flyet? Følge flyet videre i håp om å bli omfavnet av en kjærlig byge med fragmenter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Og her kan dere se et ekslusivt bilde av papirstykket som skapte insidenten, laget overskrifter over hele verden og iflg. VG's journalist gjorde så Excel-kapteinen fikk panikk: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127104 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.