Joakim Valkvæ Volle Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Her har dere en nydlig Tribute to Concorde film: http://raf.union.rpi.edu/downloads.html Høyreklikk og velg "lagre fil som.." på "Concorde", ca. 78 mb og varer 5 min. For å være ærlig ble jeg en litt rørt når jeg så den... I miss Concorde, put it back where it belongs, in the air! Siter
T. Paulsen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Meget bra. Synd og skam at Concorde ikke er i tjeneste lenger. Må si at man blir litt rørt av dette ja. Kun en eneste gang har jeg sett en Concorde på nærthold da den var i tjeneste. Dette under under takeoff, og jeg må si at lyden var ubeskrivelig. Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 sinnsykt heftig å se den i formasjons med de andre jagerflyene der :=) Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg liker egentlig ikke Concorde spesielt godt siden jeg verken har flydd det på ordentlig, eller spesielt mye i simulator, men det så jo ganske bra ut da Siter
Geir G Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Veldig fin film, men fikk de avgangsklarering for 27L? Den er ikke lang nok om jeg ikke tar helt feil... Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Veldig fin film, men fikk de avgangsklarering for 27L? Den er ikke lang nok om jeg ikke tar helt feil... Du tar nok helt feil... Siter
Geir G Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Oki, da har jeg vel bare fått det feil forklart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.