Gå til innhold

webshoppen er litt dyr


Petter Kverneng

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er så dyrt jeg....

 

Airbus Holiday Destinations (Siden du tok det eksemplet) koster hos produsenten i tyskland 40 Euro - ca 320,- kroner, og du betaler det samme her. Så kommer det som er interessant; det er inkludert tysk moms på 16%. Om du så trekker fra den tyske momsen og legger til den norske på 25% finner du at den egentlig skulle koste 345 kroner her hjemme. Du betaler faktisk 26 kroner mindre enn om du skulle kjøpt den selv derfra (Og mer siden du da måtte betale en avgift for å få betale tollen din her hjemme).

Det finnes også andre steder å kjøpe den her i Norge, og da må du ut med 420 kroner....

 

At de selger FS2004 til den prisen får være deres problem. De har vel et lager de skal kvitte seg med tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Dag, med tanke på om vi skulle kjøpt det fra et annet internett-sted, men over 15% av lageret ditt er over 40kr dyrere enn det EB games for eksempel tar for sine FS produkter, pluss at her er det porto på alle varer, men nå er jo FS.no også den billigste FS nettsjappa jeg vet om, og det er mye billigere enn fra NAK-shop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Vidar. Nå er jeg bare 16 år og har ikke uendelig med penger så jeg velger å heller sette pengene i mitt eget forum, men hadde jeg hatt penger ville disse kommet til å gå til flightsim.no for den jobben Dag gjør er rett og slett fenomenal!

 

Når det gjelder priser på addons er de helt greie. Nå kjøper jeg veeeldig minimalt med addons og de få jeg kjøper blir download link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...