Gå til innhold

Norwegian med enda mere problemer


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Det kom som en bombe... Aldri problemer med Norwegian, vel?

 

Ja, ja... Hva kan man forvente av et billigselskap...

 

Så du mener altså at dette ikke kunne skjedd om det hadde vert BA eller et annet fullservice selskap?

 

Om det er lavpris eller full serviceselskap er ingen garanti for om de for feil på fly eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at dette ikke kunne skjedd om det hadde vert BA eller et annet fullservice selskap?

 

Joda, saa klart, men naa har ikke jeg saa mye tilgang til internett, men vaer gang jeg ser paa VG, saa er det alltid et eller annet med "Norwegian fly krasjet, maatte betale 9000kr faar aa komme seg opp" og "Norwegian har ikke nok fly til aa fulfoere flightene", men jeg skal holde kjeft neste gang, Steinar...

 

Thomas: Takk for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at dette ikke kunne skjedd om det hadde vert BA eller et annet fullservice selskap?

 

Joda, saa klart, men naa har ikke jeg saa mye tilgang til internett, men vaer gang jeg ser paa VG, saa er det alltid et eller annet med "Norwegian fly krasjet, maatte betale 9000kr faar aa komme seg opp" og "Norwegian har ikke nok fly til aa fulfoere flightene", men jeg skal holde kjeft neste gang, Steinar...

 

Thomas: Takk for den..

 

Hadde du rakka ned på SAS hadde det hvert legitimt....slik er det her på dette forumet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...