Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 14. juli 2006 Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2006 Oslo Flysimklubb vil være å finne ved luftsportsdagene på Gardermoen 19 og 20.august. For mer informasjon, se her... For Oslo Flysimklubb Per Borrmann www.ofkl.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Glimrende, den kan jeg tenke meg å være med på. Er været fint kommer jeg airborn til GM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Fysh! Krasjer med Unge Ørner dette, hvis det hadde vært flere aktiviteter utover kvelden hadde det helt sikkert ikke vært noe problem å fylle opp LN-HOF fra Starmoen med flyinterissert ungdom for å ta en tur! Hadde vært utrolig gøy å vært med på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2006 Bra Einar, tar kontakt etter hvert om ikke så brådt, om "Hvem, Hva, Hvor". Legger også ut ny info på www.ofkl.org etter som jeg motar det. Og ikke minst, GRATULERER! For Oslo Flysimklubb Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Lykke til på dagen, så snakker vi mer om saken når jeg kommer hjem fra nordsjøen Per.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. juli 2006 Fint Tom! Og GRATULERER til deg også, med happy ending..... Flott taklet! Vi "bukker og skraper" og ønsker lykke til med nye sjanser! For Oslo Flysimklubb Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.