Toril Madsen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei, God Sommer!! Jeg så forleden på yatack at de selger den rimelige og populære AR108 skanneren. Så for de som ikke har...løp og kjøp AR108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Polden Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uniden UBC280-XLT er heller ikke å forakte. 1690 kroner hos Oslo Antenneservice (www.antenneservice.no) Har hatt denne i et år nå, og er veldig fornøyd med den. Litt bredere frekvensspekter enn den Zodiac-en (25-88, 108-174, 406-512 og 806-956 MHz), 200 kanaler pluss en del annet stæsj som du ikke finner på AR-108. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det var billig ja. PS: Har du kommet deg etter 737 krasjen på SAS-FA da Toril? (Var jeg som krasja altså.. ikke Toril) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du trenger neppe mer enn en AR-108. Kjempefornøyd med den, med mindre du har tenkt til å scanne hele sørnorge samtidig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Zodiac AR-108 er det beste valget hvis du skal ha det rimelig,meget god rekkevidde. Har faktisk fått inn ATC ved OSL-CTR Sector Skagerak med denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmm. Har maken bare at min heter maycom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Opplevd det samme her nede,to kompiser av meg har samme,deres,heter Maycom,men min hter Zodiac AR-108 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Masse skannere som er bedre, men ingen slår den på price/performance og tilgjengelighet. PS: Har du kommet deg etter 737 krasjen på SAS-FA da Toril? Hei Geir, he he, ja det var gøy, tenk å kunne få fly sånn uten risiko i en slik sim!!! UTROLIG! Bedre enn det blir det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det ble visst et par minutter med "Al-Qaida airlines" på SASFA ja. Var en helt sinsyk følelse. For dere uinnvidde, tok jeg av med 737'en og prøvde på en "Hammer head maneuver" som jeg ikke klarte og dra helt i land hehe. Klarte ikke og dra flyet nok opp igjen, og styrtet ganske heftig. Vet ikke helt, men kanskje 45 graders stup rett i bakken. Hodet og kroppen fungerte muligens som om vi styrtet på ordentlig. Magen veltet seg og kunne ikke for at hendene for opp mot ansiktet på slutten. Det var helt sinsykt ja... men å hvor artig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.