Gå til innhold

Coast to Coast Flyin


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Har nå gjort følgende..

 

Booket flere forskjellige posisjoner for meg selv denne dagen.. 2 til nå ser jeg og flere blir det sikkert.... Kjekt å se flere komme til også..

 

Har i tillegg kontaktet VATSIM-UK for å få piloter på besøk over dammen... Dette blir kjempe bra for de er ekstremt flinke til å stille opp enten eventet er offisielt eller ikke... Har også kontaktet VATRUS og VATIL. Sistnevnet var jo på besøk med et gedigent tog av en flykolonne for en stund tilbake og alle kjenner vel til skaperne av Runway12.

 

Så her kan det bli liv gutter og jeg er langt fra ferdig...

 

Håper bare alle stiller med like stor oppslutning som jeg har entusiasme... Vel halvparten så mye da. hehe for min entusiasme for å skape et gedigent flott start på sommer måneden er enorm.

 

Vel nok selvskryt, lets get those aircrafts up in the air and asses down on the seat controlling and serving as Norwegian are ment to serve..

 

BTW link til advertise (Samme går rundt pr mail as we speek)

http://www.vatsim-uk.org/open/index.php?source=forum

 

 

humm ikke mulig og booke AFIS da,,,dukker kanskje opp på ENHV til helga da

 

Book tower folkens.. og sitt som AFIS... Samme sak, enten man sier cleared to eller runway free.

 

See you all in the air or down below.

""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...