André Olstad Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 I dag har jeg S1 trening på Enbr, og Meier skal ha en student på ENVA Kom å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kommer gjerne og flyr litt småfly hvis jeg får til problemene med at ingen hører meg på voice lengre. Skal prøve igjen hvis det ikke blir så veldig sent da. Når braker dette løs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ENVA treninga er alt ferdig var første trening som ATC for Marius, så jeg ville unngå primetime søndag. Vi kommer tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg kommer på ENBR så fort instruktøren min logger seg på. beklager ventetiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kommer du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 ja, så fort instruktøren min logger seg på. Sitter klar her jeg. Edit: Da er jeg online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Må bare beklage for at ENBR APP kom på så seint. Var min feil og beklager som sagt dette hvis det skapte problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Logget meg på på Flesland i en PA-28 flere ganger, men klarte ikke å få headsetet til å funke etter flere forsøk. Klarte tom. å røske av hele mikrofonbommen, så nå er den i hvert fall ødelagt. Må kjøpe et nytt headset og heller prøve en annen gang André. Håper treningen gikk bra, det hørtes i hvert fall sånn ut det jeg hørte av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Takk for det halvdan. Velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.