Gå til innhold

Arbeide på en flyplass


Roy Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skal du jobbe i Avinor som brannmannskap må du ha en del sertifikater, og det er et pluss om du har fagbrev og du må ha sertifikat for lastebil. Se www.avinor.no for mer info .

 

Ellers så søker SGS etter sommervikarer på Haugesund Lufthavn. Det krever at du liker fysisk tungt arbeid. Bare til din info om du vil jobbe i på flyplassen jeg bruker.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaså, Roy! Dritlei trailerkjøring nå eller? ""

 

Jeg forhørte meg på Gardermoen i fjor angående f eks: kjøring av fuelbiler krevde dem ADR klasse 1 og 7 og minst 5 års erfaring med serfikat CE... Så derfor ble det Flybussen isteden gitt til å fra Gardermoen, er det nærmeste jeg kan komme fly i hvert fall "" og jeg har jo 3 Trailere som kjører for SAS Cargo til å fra Gardermoen, Landvetter, arlanda og Malmø og pluss min egen trailer som kjører for Borgtrans også med bildeler og Cargo også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaså, Roy! Dritlei trailerkjøring nå eller? ""

 

Jeg forhørte meg på Gardermoen i fjor angående f eks: kjøring av fuelbiler krevde dem ADR klasse 1 og 7 og minst 5 års erfaring med serfikat CE... Så derfor ble det Flybussen isteden gitt til å fra Gardermoen, er det nærmeste jeg kan komme fly i hvert fall "" og jeg har jo 3 Trailere som kjører for SAS Cargo til å fra Gardermoen, Landvetter, arlanda og Malmø og pluss min egen trailer som kjører for Borgtrans også med bildeler og Cargo også ""

He he he neida er ikke lei. Har det fint og tjener bra, men må jo snoke litt rundt. Har alle ADR og alle sertifikater.

Har også 10 år på store biler som spesialtransport, kran, kontinentet, turbuss og alt det andre. Men det var liksom ikke det jeg hadde tenkt meg. Kjenner jo en del flygere, jeg får ta en prat med dem tror jeg ""

Du får hilse pent når du møter meg Truls Petter. Passerer Gardermoen vær dag. Kjører fast på Hamar for tiden.

Se om du møter DENNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du må prøve stuer yrket.

Jobber selv som stuer på ENVA og har Loadmasterkurs.deice,tauekurs,cocpitkurs.dispatch og nattpark kurs. Nermere flyene kommer du vel ikke uten å være crew eller mekanikker.

Får ta en telefon ned til Groundhandler på torp og spørre om de trenger Mannskap.

Tung jobb men aldri en dag likedan;-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...