Gå til innhold

Reg nr.


Roger Skjæveland

Anbefalte innlegg

TUIFly Nordic (tidl. Britannia) disponerer kun disse B757 i sommersesongen, på vinteres flyr disse maskinene for moderselskapet i England - ut fra hva jeg har forstått.

Kan hende det har skjedd noen forandringer, tidligere var det kunn Star Tour i Finland (Finnmatkat) som disponerte

B752 permanent.

 

Boeing 757 er en utrolig vakker fugl ihvertfall, dog er desverre Britannia (unnskyld - jeg mener TUIFly Nordic)

sine 752'ere grusomt trange. Sammenlignet med f.eks. British Airways, blir BA sine 757'ere som "privatfly" å regne.

 

Ellers er jo internettadressen til TUIFly Nordic,

veldig interessant - ikke akkurat en "selvfølge":

 

http://britanniaairways.ezytravel.nu/no/

 

(Hmm.. når kommer egentlig en Icelandair-paint til Captain Som sin 757 - DET lurer jeg på..) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls: er du sikker på at de setter inn en 767 nå? , stemmer litt dårlig - fordi de skal sette inn en 767 fra

vintersesongen (men det er KUN for vintersesongen). Maskinen flyr for TUI i England i Sommersesongen, dette er vel mest trolig en B767-200ER eller lign. - som flyr til fjerne strøk på vinterdestinasjoner.

 

Joachim: he he, du har ikke klart å venne deg til

tanken "TUIfly Nordic" enda nei? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...