Trond Meier Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei Vil bare be om litt hjelp! Jeg og andre instruktører i Vaccsca prøver å få trent nye ATC'er, men det er vanskelig når vi ikke har fly å trene med. Derfor hadde det vært veldig fint om dere kan stikke innom flyplasser hvor det er trening på gang. All trening vil bookes på www.vaccsca.org. En student skal få introduksjon på Flesland i kveld, og på torsdag skal en student prøve seg for første gang på Værnes. Så stikk innom når du ser det er trening på gang og hjelp oss å få flere ATC'er. Jo flere ATC'er, jo mer dekning og mer trafikk i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Er det dumt om dere får en liten kar som ønsker å trene litt VFR og touch&goes under treningen, som i tillegg er newbie, eller er det ønskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 går bra det Edit: VFR kan være litt vanskelig for nye studenter å kontrollere, så det kan hende at jeg stepper inn av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Synd. Jeg kom hjem for sent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ingen problem Det er på torsdag (ENVA) og fredag (ENBR) at vi trenger litt trafikk.. Begge kveldene kl 20 Norsk tid Bare husk at det er første gang disse to prøver seg som ATC da, så vær litt tolmodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kanskje jeg kan debutere som pilot også, det hadde vært no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer! Jeg vet ikke om jeg kommer på torsdag,men fredag kommer jeg garantert! Er det slik at det ikke bør være VFR? Siden det er deres første gang mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Er det slik at det ikke bør være VFR? Siden det er deres første gang mener jeg. Neida, fly hva du vil du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Da kommer jeg med Cessna'en min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.