Karl Mathias Moberg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Heiann! Jeg har ihvertfall fri imorgen (), og hadde da tenkt meg en tur ut til Sola, men siden det er relativt kjedelig å stå der alene, lurte jeg på om det var noen andre som gadd å bli med? Eventuellt ka vi jo ta det på Torsdag (Da de fleste har fri ) eller begge! Kom ann folkens (de som har fri) bli med og spott!! /Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Eksamen og ferjestreik i morgen, men torsdag går kanskje. Det går jo en ferje iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Åja! D va du som hadde Norsk eksamen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fredrik, du bor på feil side av fjorden Men eg kan stilla eg, på en betingelse, at det ikke er så tidlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Skal vi si 1-2 tida? EDIT: Tror vi blir 3 nå ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg og vil bo i Stavanger denne uken.. Da hadde jeg hatt fri jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg bor nærmest i Stavanger sentrum og jeg har ikke fri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Wiig Nybø Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg bor heller ikke så alt for langt ifra sentrum, og jeg har heller ikke fri [color:"white"]Går forøvrig på skole på Bryne...[/color] Kan vi ikke ta det en gang alle, eller mesteparten kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja, det hadde vært litt kjekkere om det kunne bli flere med (Og kanskje litt bedre vær enn det som er meldt til i morgen??) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe, det er meldt fineste været på en uke imorgen ifølge metrologisk institutt http://butikk.oslo.dnmi.no/webvar/osl/osl_index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 10 grader, 7 m/s og spredte regnbyger, er det noe bra? (kanskje ikke det ALLER verste) Eller til å være Stavanger er det kanskje litt bra da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Der det beste vi får tak i jo! Neida, en buss og så hive sykkelen på hvis det trengs (virker dsom det kan bli 36) går vel fint! DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR! BARE DÅRLIGE KLÆR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Bare så det er sagt, så drar vi nå utover! Vi beregner å være utenfor hotellet ved flyklubben ca kl 14:15, det er bare å bli med! Men hvis dere ønsker å være med så er det bare å bli med!! (Tror det er smart å ha med sykkel, 36 er i bruk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva med mandag 5/6? Er meldt [image]http://butikk.oslo.dnmi.no/webvar/symbol_big3_fixed/wwws1.gif[/image], 14'C med 6 m/s fra [image]http://butikk.oslo.dnmi.no/webvar/wind/nnw_b.gif[/image] (NV). Jeg kommer trolig uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hm.. Har bursdag på søndag, og har derfor besøk på mandag, men kansje.. Men vind fra NV.. Da blir det 36, og da må man nesten ha med sykkel eller kjøre hele veien ut.. Sykkel tar ca 20min fra tårnet. (Med 17kts motvind da ) Har 2 vitner på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Må gratulere med dagen da. Jeg drar som sagt uansett og blir til 11-tiden på kvelden. Tar med meg far min hjem igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hehe tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gratulerer med dagen ja. Da har du bare to år igjen til du blir 18 Blir det moped eller lett-mc på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.