Bernt Sulebust Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 http://www.airlinemeals.net/meals/LenairVirtualAirlines.html ... noe å tenke på... -B Siter
Morten W Melhuus Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Mat er vel det eneste en simmer kan klare BEDRE hjemme enn the real thing... M Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Himmel, det er ikke måte på - hvor langt noen absolutt skal trekke det. Den personen har åpenbart ikke fått flydd nok i real-life. Nesten rørende å se, men bare nesten.. Siter
Gjest Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Skal lage Total Simulator 2010 jeg Der simuleres alt: Tog, biler, økonomi, vær, katastrofer, metoritt kræsj etc etc Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Å lage airliner-meal er vel ikke halvparten så sært som å kjøpe seg track ir eller å lage seg en full-cockpit simulator hjemme (som vi har sett flere eksempler på). Hvis vi se på forskjell i kostnadene... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Minner meg litt om maten jeg og Julian sørget for å få servert da vi hadde vår egen flightsim påske to år tilbake i tid! Det var tider det! Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Litt forskjell på trackir til 1400 kr og hjemme cockpit til titusenvis av kr? Siter
Morten Haughom Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 No limits!!! Lars synes det er å gå litt langt. Men vi må vel alle være enig i at enhver form for tilnærming til virkeligheten vil øke realisme effekten. Rune Karlsen ville jo prøve å etterlinge cockpit lukt... Igjen, no limits... Ingen vet hvor dette ender Siter
Øyvind Hansen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Her er en artikkel om pilotens kosthold. Kanskje noe å strekke seg etter? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Litt forskjell på trackir til 1400 kr og hjemme cockpit til titusenvis av kr? Prinsippet er det samme. "As real as it gets, and as real even more that I get it to be"... Uansett om det koster 1 krone eller kjøper deg et fly til 10 mill og installerer flightsim i det... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.