Christian Sager Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Har noen planer om å sitte noe i Norge i kveld? Ja, jeg vet det er fint vær og alt det der. Men det går jo å tilbringe noen timer foran skjermen alikevel? Jeg blir sittente på ENKB Kvernberget og deler ut visuelle approacher i øst og vest i kveld! Logger på ca klokka 1930 og sitter hvertfall til 2300. Kom og fly Velkommen til Kristiansund Lufthavn Kvernberget! [image]http://www1.airpics.com/avimg/big/77347.jpg[/image] Siter
Trond Meier Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Og ENOS er oppe til minst kl 22 Dekker også ENZV og ENTR (ENBO_S_CTR) over FL100 (med mindre det kommer ATC i de områdene) Siter
Einar Kristiansen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Online i snart 2 timer,lite trafikk i kveld så jeg ligger bare og soler meg utfor tårnet på Gardermoen Trenger litt fres gutter Come on! Siter
Jan Kristiansen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det var da voldsomt til reklame - Har ikke noe bilde å slenge ut (hadde vel blitt for voldsomt å hive ut bilde med solfaktor 25), men er online som ENGM APP litt utover kvelden, så velkommen til Oslo ENGM_APP (120.450) folks Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Trodde først det sto Viiiagra App Det var ikke det gitt.... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Værnes er også åpen nå! Flott vær og rolig vind, benytt muligheten for en uforglemmelig VFR tur mellom Værnes og Kvernberget på denne flotte kvelden! Turen tar rundt 1 time. Siter
Christian Sager Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 kommer online som ENKB i kveld også, dog noe senere enn i går. Skal nå ut og dømme fotballkamp, så kveldens åpningstid er fra ca 2100 og utover. Kan kanskje bli noen minutter senere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.