Ivar Skaugstad Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Etter en liten storm med mobbing av fulle trøndere på rutefly tidligere i vår passet det vel seg kanskje å vise dere denne futuristiske filmen om to framtidige piloter fra trøndelag.. http://www.wimp.com/pilotsdrunk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det der er hva jeg kaller svar på tiltale Hysterisk morsomt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 "they have female pilots too, but their not that good" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 helt rå Men ikke mobb Trønderne nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 8. mai 2006 Premium Medlem Del Skrevet 8. mai 2006 Brannfakkel.. Jeg står klar med kubber, hvor er de ? ? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehehehe, trur jeg hadde blitt hjemme om jeg hadde møtt på to sånne før jeg skulle fly.. eller jekka en pils og blitt med på morroa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 eller jekka en pils og blitt med på morroa That's the trønder spirrit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hehe dritbra!! Lo godt no. Akkurat det eg trengte for å vakne no ein tidleg onsdagsmorgon hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.