Lars B. Frostad Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Til informasjon, den 1. mai 2006 skifter flyselskapet Britannia Airways AB navn, det nye navnet blir, TUIfly Nordic. Slik vil den nye logoen se ut: [image]http://home.online.no/~l-bfrost/TUI_logo.jpg[/image] På denne måten skal selskapet tydeligere vise at de tilhører TUI-gruppen. Selve logoen vil derfor bli uforandret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 ...og jeg som ikke kan si "phtui!" uten å sende avgårde en klyse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det skal sannelig ikke mye kreativitet til å finne på et navn som er bedre enn TUIfly Nordic! Et stort tull hele greia spør du meg... Hvem er det som kommer på å huske på et så idiotisk navn uten mål og mening si meg? Ihvertfall ikke jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 For meg døde Britannia litt idet de ble med i TUI konsernet, og flyene mistet sin herlige livery! Men, jeg klarte å leve med at flyene ble malt blå og skriten "Britannia" ble malt med rød skrift. Men må ærlig innrømme at bokstavene "T-U-I" ikke ser spessielt pene ut på et fly! Nei, tror jeg må bli milionær, kjøpe Britannia Nordic ut av TUI konsernet, male om alle flyene til den gamle flotte fargen og starte et nytt lavprisselskap! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har noen litt informasjon om dette TUI opplegget? Har ikke satt meg inn i dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 http://www.tui-group.com/en/ir/history_of_the_group/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kom det en med en les meg i hel link. Ingen så kan si me 4/5 setninger om hva slags selskap dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg tipset om denne saken til Boarding i går, og i dag har de faktisk en egen artikkel om dette. De har i tillegg spedd på med historien bak Transwede/Blue Scandinavia/Britannia/TUIfly Nordic, og til hvordan selskapet er i dag: http://www.boarding.no/art.asp?id=21360 Dog skal man huske på, at Britannia har en god stund vært et TUI-selskap - dette har vært enkelt å se, bl.a. ved dette velkjente TUI-smilet på halen. Så det har bare vært et tidsspørsmål, før Britannia navnet forsvant helt (desverre). PS: sendte tipset til dem Kl: 23:24 i går kveld, og natt til i dag Kl: 01:20 så var artikkelen på plass. Ganske kjapp respons med andre ord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.