Gå til innhold

Britannia forsvinner,nytt navn: TUIfly Nordic

Lars B. Frostad

Anbefalte innlegg

Det skal sannelig ikke mye kreativitet til å finne på et navn som er bedre enn TUIfly Nordic! Et stort tull hele greia spør du meg... Hvem er det som kommer på å huske på et så idiotisk navn uten mål og mening si meg? Ihvertfall ikke jeg... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg døde Britannia litt idet de ble med i TUI konsernet, og flyene mistet sin herlige livery! Men, jeg klarte å leve med at flyene ble malt blå og skriten "Britannia" ble malt med rød skrift. Men må ærlig innrømme at bokstavene "T-U-I" ikke ser spessielt pene ut på et fly! Nei, tror jeg må bli milionær, kjøpe Britannia Nordic ut av TUI konsernet, male om alle flyene til den gamle flotte fargen og starte et nytt lavprisselskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipset om denne saken til Boarding i går, og i dag har

de faktisk en egen artikkel om dette. De har i tillegg spedd på med historien bak Transwede/Blue Scandinavia/Britannia/TUIfly Nordic, og til hvordan selskapet er i dag:

http://www.boarding.no/art.asp?id=21360

Dog skal man huske på, at Britannia har en god stund

vært et TUI-selskap - dette har vært enkelt å se, bl.a.

ved dette velkjente TUI-smilet på halen. Så det har

bare vært et tidsspørsmål, før Britannia navnet forsvant

helt (desverre).

PS:

sendte tipset til dem Kl: 23:24 i går kveld, og natt

til i dag Kl: 01:20 så var artikkelen på plass.

Ganske kjapp respons med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...