Lars B. Frostad Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Widerøe har faktisk en stund, hatt sin egen "gave-butikk" på nettet. Her kan man kjøpe en rekke forskjellige produkter, alt fra Tivoli-radioer, klokker, puter, osv osv. I tillegg kan man også selvsagt kjøpe Widerøe-profil produkter, deriblant Widerøe-flymodeller. Selve butikken finnes her: http://www.greenbasket.no Flymodeller og andre Widerøe-profil produkter finnes her: http://www.greenbasket.no/epages/Wideroe...odukter/WF_Prod De selger dette av flymodeller: Dash8-Q400 (enkel modell) Kr: 99.- Dash8-Q400 (eksklusiv, skala: 1:100) Kr: 250.- Vil tro dette er noe for "hard-core" Dash8 / Widerøe-fans her inne?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Agnor er i hvertfall klar med kredittkortet straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Morten Alexander og Fredrik også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 HÅHÅ! Endelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jepp ser bra ut det der, håper flere selskaper følger etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Og der dukket jommen meg reklame opp, HER på flightsim.no for nettopp denne "Widerøe-shoppen". Ga jeg deg en idé Dag, eller var dette bare tilfeldig?.. Fine produkter var det ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Nei, det er tilfeldig. De har vel plassert en annonse i annonsenettverket jeg er med i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg ringte bare Widerøe og spurte om jeg fikk en sånn ekslusiv modell, jeg ba om 1 men fikk 2, for sikkerhets skyld sa dama jeg pratet med, så jeg tenker ikke å kjøpe noe der med det første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har kikket, og de har nok forbedringspotensial m h t layout og brukervennlighet. Det jeg imidlertid reagerte mest på, var at jeg fant så mange norske ord delinger Jeg fant f.eks kalve skinn, gutte genser, barne genser, allergi testet, herre klokke. Noen bruker denne formen på nettdiskusjoner, men slikt bør vaskes bort på en nettside som profilerer Widerøe. Men det er bare min mening.... Ja, jeg har gitt mitt bidrag til brukerundersøkelsen, eller skulle jeg kanskje sagt bruker undersøkelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 He he, godt sagt Roald!. Ja det er ikke noe som er bedre, en direkte tilbakemeldinger. La også merke til at de bl.a. hadde elendige bilder av visse produkter, bl.a. flymodellene - måtte nesten legge godviljen til, for å se hva bildet forestilte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.