Jan Gulliksen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ifølge et annet flyrelatert forum ryktes det at ansattes parkeringsplass på Torp nå er stengt for andre, og at man derfor ikke får fotografert fly ved gates lenger. Stemmer det? Og hva er evt. argumentet for å stenge det området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Grunnen er at de driver å sprenger der. Lager ny/større parkering tror jeg. Masse maskiner der som jobber hver dag nå. Kenneth kan svare mere på dette tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Lager ny/større parkering..... ..for spottere,har jeg hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Som Tom sier så er området nå et anleggsområde, og de ansatte har fått ny parkeringsplass bak åsen. Området er avsperret med anleggsgjerde ved terminalen fordi det pågår sprenging på området, og det som var parkeringsplass brukes nå til oppsamling av masse som de sprenger ut av åsen. Det er en del trafikk med både lastebiler, dumpere, hjulastere, og gravemaskin der, så området kan vel være spennende for myke traffikanter. Åsen skal bort i forbindelse med videre utbygging av terminalen sydover, og det som var parkeringsplass skal omsider bli til en oppstillingsplass til for fly... Det er jo synd at dette har gått utover den nest beste spotteplassen på Torp (ingenting slår "Planteskolen" mener nå jeg iallefall), og området blir vel neppe åpnet igjen før utbyggingen er ferdig... Jeg har ikke tråkket så mye i det området, men det finnes kanskje en annen rute man kan ta for å komme seg opp dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Takk for svar! OK at man bygger ut Torp selvsagt, men synd for dem som spotter at man har mistet en sentral spotteplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.