Simen F Røiseland Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Halloen! Lurer på om det fortsatt finnes sjeler i Bodø som etterhvert har tinet opp etter vinteren som sjangler ut til flyplassen? Ettersom ny linse er i hus, har jeg nemlig vurdert å dra med kameraet utover, og ikke alltid like skøy å spotte alene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva har du kjøpt deg nå, Simen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Nå har jeg kjøpt meg Nikkor AF 70-300mm f./4-5,6G! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Samme som jeg hadde før det, den var vannskadet ut i fra pakken så jeg fikk en Tamron 70-300 4-5,6G macro 1:2LD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Blæh, Tamron.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tja hvorfor ikke Simmen. Kunne godt ha tenkt meg og være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ble bare en kort tur i dag, men skal ta kontakt neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hai Har dere noe kart over flyplassen i Bodø med steder som er fine å stå ?? Kunne tenke meg å få noen F-16 bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hai Har dere noe kart over flyplassen i Bodø med steder som er fine å stå ?? Kunne tenke meg å få noen F-16 bilder etterhvert. Jeg har en spotteguide laget av Simen liggende.. Si ifra hvis du vil ha den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Klatre opp på toppen av Sykehuset med en skikkelig linse....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.