Daniel Larsen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 hei, nå sliter jeg med og få opptatert servinfo dette kommer opp, SE her!!! Noen andre som har det sånn idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Karlsen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Noen andre som har det sånn idag? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Litt dumt det der, man kan jo ikke lenger bruke bruke Servinfo, noen som vet når det funker igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Servinfo har hatt en del problemer i det siste ja.. Men om problemet ligger i selve programmet eller i vatsim serverne er vel mer usikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ja, men det er jo så synn man ser jo ikke hvem som er på lenger, det er 6T og 15min siden sist jeg fikk se trafik i verden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hva slags nettleverandør bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Fra vatsim forummet: The location where the data server is connected to the Internet has been having connectivity issues the last 2 days. Roberto is aware of it and is trying to resolve the issue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ok, da kommer Servinfo tilbake snart tenker jeg når det er folk på saken jeg bruker Telenor som nettleverandør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Da er servinfo oppe og går igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.