Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei alle sammen! Er det noen som kan svare meg på hva registrerings nr er på Norwegians flight DY241 klokka 0655 fra Tromsø til Oslo i morra tidlig?? Jeg skal reise med det flyet, det hadde bare vært gøy og vist hva slags maskin det er! Vet jeg ikke får vite det før etter klokka 20, men hvis det er noen her som vet det så si i fra. Vil så gjerne vite det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 NAS har bara 737-300, så det är väl en sådan då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeees kaptn! Men de har FLERE 737 300 og han lurte på HVILKEN av de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 NAS har bara 737-300, så det är väl en sådan då... Er det noen som kan svare meg på hva registrerings nr er på Norwegians flight DY241 klokka 0655 fra Tromsø til Oslo i morra tidlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja Norwegian har kun 737-300, men når det gjelder registrerings nr altså vilket av dem som skal fra tromsø i morgen så er nok ikke det avklart før senere i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Kan du gi meg beskjed evt når du vet det? Da hadde det vært topp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det skal jeg nok forsøke og huske he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Aah! My bad! Jag läste "vad slags maskin" men missade det med reggen. Förstår att du tog det hårt Agnor. Beklagar det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 LN-KKO skal ihvertfall fly OSL-TOS i kveld som 252, og vil tro at det er denne som kommer igjen i morgen tidlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 LN-KKO skal ihvertfall fly OSL-TOS i kveld som 252, og vil tro at det er denne som kommer igjen i morgen tidlig. Det er vel den som skal gå fra OSL klokka 1900??? Da er det den som går fra TOS-OSL i morgen tidlig! Takk for svaret, håper på flere svar..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Flere svar? De var reg. du lurte på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis du selv skal reise med flyet så kan du jo bare se hva registreringen er når du ser flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.