Gå til innhold

Dash 8 manual


Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men her finner dere den. Lurer på om det finnes en detaljert manual noen plasser for Dash 8? Tenkte å kjøpe denne når jeg får lønning (i morgen) men for å spare tid tenkte jeg å kanskje bruke dagen idag på å lese litt manualer osv. Finnes dette noen plasser for nedlasting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men her finner dere den. Lurer på om det finnes en detaljert manual noen plasser for Dash 8? Tenkte å kjøpe denne når jeg får lønning (i morgen) men for å spare tid tenkte jeg å kanskje bruke dagen idag på å lese litt manualer osv. Finnes dette noen plasser for nedlasting?

 

Hei og hå! Jeg observerte en DAsh 8 komplett AOM til salgs fra USA på nettet. Tror den kostet rundt 70 USD eller noe slikt. Husker ikke om det var perm eller CD. Jeg klarer ikke å finne den siden igjen, men det finnes. Jeg husker jeg fant den en gang jeg letet etter en slik, og så glemte jeg å bookmarke den. (Var ikke hjemme når jeg surfet etter den).

 

Om du tar deg en liten titt på nettet og søker på altavista, google eller yahoo og skriver "Dash 8 AOM" eller liknende så kan du kanskje finne noe!

 

Det ligger også en del CRB til Dash 8 på nettet men det er jo ikke det du er ute etter. En CRB til Dash 8 er vel kanskje på 200-400 sider og inneholder kun abnormale procedures mens en AOM er læreboken for å fly flyet! (Oppslagsverk (men _ikke_ referansebok / hurtigreferanse) er kanskje et bedre begrep, men alle mulige og finurlige data står der i alle fall, som tidsintervall på cycles i iceprotecion, hva gjør vi når vi får FMC Data invalid? hvor lang takeoff distanse trenger vi når vi har 10 knop tailwind og veier 14.200 kg osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...