Roar Andre Nicolaisen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sikkert jeg som har gått glipp av noe, men hvorfor er det så godt som umulig å laste noe ned fra filbiblioteket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. mars 2006 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2006 Det prob har ikke jeg, så det er nok ikke noe som er felles for alle. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 hmm.. akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Mulig du bruker internet explorer eller andre programmer som stopper nedlastning? Prøv å trykk på linken nederst på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 De fleste som har Nextgentel har dette problemet. Det løser seg hvis du bruker en nedlastingsakselerator, f.eks DAP 7.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ser det er flere som har hatt det problemet, selv har jeg aldri hatt noe trøbbel. Kanskje noe i innstillingene dine som gjør det? Sjefen her inne har kanskje et fornuftig svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 De fleste som har Nextgentel har dette problemet. Det løser seg hvis du bruker en nedlastingsakselerator, f.eks DAP 7.5 DAP 7.5? Hvor kan jeg få denne fra? Must have Har ikke brukt fs på døds lenge nettopp på grunn av dette ...... problemet med NGT. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 http://www.speedbit.com/ Vet ikke hvordan det er med adware etc, men det funker fint fint her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Skal legge det inn å se om det virker. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Topp sier jeg bare, (DAP 8) O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ja, ok. Dette kan jo stemme med tanke på at jeg har NGT ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, ok. Dette kan jo stemme med tanke på at jeg har NGT ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.