Gå til innhold

Endeleg en 757-200


Oddgeir Refvik

Anbefalte innlegg

Har i lang tid har eg ønska å fly med en Boeing 757. Nå får eg muligheten da eg skal reise med Continental Boeing 757-300 fra New York til Fort Lauderdale på lørdag. Reiser forøvrig med SAS 767-300er fra Gardemoen til New York, og Coast Air ATR 42-320 fra Florø til Oslo.

Noen som veit om Continental er et OK selskap å reise med? Reiste heim med Boeing 767-200 fra American Airlines rett før jul. OK fly og OK selskap. Verre var det med mellomlandinga i Paris. Charles De Gaulle må vere verdens mest roteste flyplass. Eg visst FØR eg reiste fra Miami at eg kom til å misse fly videre samt bagasjen og JAGGU stemte det.. Men SAS ordna raskt opp i Paris og sendte med via København...

 

oddgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles-de-Gaulle er den travleste men også den desidert værste flyplassen jeg noen gang har vært på. Jeg fløy Continental en gang tilbake, men jeg var kun 10 år da så jeg syntes det var helt greit. Foreldrene mine derimot ble ikke imponerte. Delta er det beste flyselskapet i usa etter det jeg har hørt.

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Originally posted by Martin Kaareng:

Charles-de-Gaulle er den travleste men også den desidert værste flyplassen jeg noen gang har vært på. Jeg fløy Continental en gang tilbake, men jeg var kun 10 år da så jeg syntes det var helt greit. Foreldrene mine derimot ble ikke imponerte. Delta er det beste flyselskapet i usa etter det jeg har hørt.

Martin

Jepp, Delta er det beste, mest sikreste flyselskapet i USA.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental er et av de bedre selskapene i USA. Ligger langt oppe på statistikkene. Var skikkelig rævva for noen få år tilbake, men Gordon Bethune, toppsjefen, har snudd selskapet fra bånn til topp på få år. Han flyr forresten selv, men husker ikke hva han hadde rating på, tror faktisk det var 757.

Daniel Skjeldam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...