Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 jeg lurte på om du hadde tatt noen klipp, det er du som tar det som masing.. "Men det kommer vel opptak om dette går som det skal." Dette sa jeg i sted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 *host* sett på streamen din i noen minutter sp vi kan høre er den på OSLO app? ok, men hvilken frekvens er den på? tok du noen ATC klipp`? men ta opptak Flott at den er nede! Syntes det virket som journalisten har litt peiling. Er ikke stødig på Tupolev, MD 11 og DC-10 selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 berhersk deg, jeg spurte helt vanlig om den var på OSLO app og sånt får og få litt INFO lite vits og sitere alt jeg sier, eller tror du ikke folk kan gå tilbake i posten og se *host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 berhersk deg, jeg spurte helt vanlig om den var på OSLO app og sånt får og få litt INFO lite vits og sitere alt jeg sier, eller tror du ikke folk kan gå tilbake i posten og se Var vel heller for å motbevise uttalelsen din om at du ikke maste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ikke vet jeg når det står "host" og alle tinga jeg har sagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Fredrik har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 du sier ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.