Frode Johansen Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Var på vei fra Kløfta til Lørenskog i dag, og da jeg passerte lillestrøm så jeg et digert lastefly. Flyet fløy - etter min mening - fantastisk lavt, med hjulene ute. Det er jo greit nok, men hva slags fly var det... Det kunne likne på en 747 men jeg tror bestemt ikke det var det. Vingene startet på toppen av flylkroppen og gikk nedover derfra. Flyet var hvitt med en blå, tjukk stripe. Noen som så det samme, eller har noen ideer? By the way: klokken var 16:10 Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 3. februar 2006 Premium Medlem Skrevet 3. februar 2006 Dette? Siter
Frode Johansen Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Ja det tror jeg faktisk Nice,..., hva slags fly er det? Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 hva slags fly er det? Vad med att läsa texten under bilden..? Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 3. februar 2006 Premium Medlem Skrevet 3. februar 2006 Dette flyet benyttes mye til cargo trafikk til/fra større flyplasser i Norge. Det er et Antonov-124 Ruslan som opereres av Volga-Dnepr airlines. Siter
Frode Johansen Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Sinnsykt kult fly as... er det å få tak i til FS mon tro? Hvor kult hadde det vært? Siter
Gjest Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Sinnsykt kult fly as... er det å få tak i til FS mon tro? Hvor kult hadde det vært? Da Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 3. februar 2006 Premium Medlem Skrevet 3. februar 2006 Det finnes Antonover av denne typen i Avsim sitt filbibliotek Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det finnes på Avsim.com Men det finnes en enda større fugl og, Antonov An 225,den er "schvær",ikke så mye forskjell,men en flott fugl det og Søk på avsim etter "Antonov" Siter
Kjell Andreassen Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nå er det vel bare en flyvedyktig fugl av AN-225 da, stemmer ikke det? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jepp en flygende og en vingeklippet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.