Gå til innhold

Virtual SASBraathens


Christian Røine

Anbefalte innlegg

Ok, takk Joachim.

Lurer bare på en ting, under FLIGHT NR: skriver jeg CNO212, da det er rutenummeret på flighten. Er det riktig? Men hva skal jeg skrive under callsign? CNO990 som er brukernavnet mitt? ""

 

Har registerert meg på forumet nå og håper mange andre vil gjøre det også. Så blir det kanskje litt liv der "" Jeg heter iallefall pilot22, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Styret i VSB, Kjempe flott VA dere har fått til , gleder meg til det blir ferdig,men har noen spm. Når er det mulig å få slik at man blir tildelt en "arbeidsplan" ? Eller er det alt mulig, men jeg har ikke fått det med meg ? Når blir det mulig å bruke FSpax til å logge ?. Har også et til er det mulig å få tak i dette Flights programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte bakenforliggende systemer som ikke er helt oppe og går, men hovedfunksjonene skal fungere nå. Arbeidsplanopplegget er en del av de bakenforliggende systemene som ikke er oppe og går, det kommer etter hvert. FS Passengers kommer om ikke så alt for lenge, om jeg forstår Kim rett, det gjenstår litt arbeid med å få pireps fra FS Passengers integrert med resten av loggesystemet.

 

Angående "Flights" programmet er dette OGSÅ Work in progress, det kommer når det er ferdig. Jeg har desverre ikke noe bedre svar å komme med ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...