Gå til innhold

Flightsim.no chat funksjon ?


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det hadde vært en idé om å ha en chat funksjon her på flightsim.no eller ei..

 

Nyskjerrigheten går langt for oss flightsimmere om å dele kunnskap osv..

 

Et forum kontra chat, et forum med chat, ja mye kan vel bli smør på flesk og det kan godt tenkes at flightsim.no ikke engang ønsker slikt på sidene sine...

 

Det finnes sikkert også mange andre plasser man kan chatte slikt, som f.eks mirc, msn, skype osv.. Men jeg ville nå bare sjekke for nyskjerrighetens skyld hvor mange her inne som faktisk synes dette er en god idé eller ei.

 

Hva som blir gjort i forhold til dette er uvist og heller ei viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på første og siste alternativ?

 

Godt spørsmål, tanken var vel heller bare å ha en chat funksjon som fungerte på en måte som f.eks PM bortsett fra at en snakket fremfor å sende beskjeder.

 

Dog sikkert en dum ide, man nyskjerrigheten min måtte dsv temmes.. Håper jeg blir tilgitt ? hehe ""

 

Og til de som måtte lure... Nei jeg er på langt nær missfornøyd med flightsim.no slik det fremstår i dag og NEI jeg har ingen behov for at det skal endres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...