Gå til innhold

Flygeledere på Vatsim - Se her!


O85_

Anbefalte innlegg

Halloen!

 

Som sikkert mange av dere har fått med dere så arrangerer OFKL flightsim LAN på Gardermoen utpå nyåret.

I den forstand så tenkte jeg om det er noen som er intressert i å få satt opp en virtuell kontroll sentral(ATCC) på eventet?

 

Kom gjerne med idér eller forslag/synspunkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk skikkelig positiv til forslaget ditt, Jonas!

 

Ikke bare gjør det at vi faktisk kan få til en skikkelig VATSIM-eventweekend, men samtidig kan vi piloter få se hvordan kontrollerne sitter og jobber, det ville være både interessant og faktisk en ting som gjør at vi piloter blir enda mer forståelsesfulle til hvordan kontrollerne utfører ting når de holder styr på oss, ettersom det til tider kommer klager på kontrollerne fra piloter!

 

Etter at det ble annonsert døgnåpent FS-LAN, vurderer jeg sterkt å melde meg på! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kjempe bra folkens. Husk at dere tar en liten kontakt med Fred Solli for han vil organsiere alle slike ting, hva er mulig og ikke etc.. Stå på videre.

 

Regner med at Fred kommer inn i diskusjonene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mine drømmer kommet i oppfyllelse så.....

 

Men nå er det seg slik at vi er to nattevakter her hos oss og ergo er det dsv ikke mulig å bytte... I og med at vi starter 1 januar med å gå 1 uke på og 1 av, så falt da selvsagt min jobb uke på dette eventet... Damn it..hehe

Men men får håpe det kommer et annet event en gang til...

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...