Stein-Ove Rud Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Heisan Ny vers. av Sb3 ute, les mer her Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Takk, denne skal prøves. Har jeg forstått det riktig at denne oppgraderingen kan installeres etter nedlasting uten at man behøver å slette tidligere SB-versjoner først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Skal tests. Normalt legger jeg ikke inn en update på noe som allerede virker bra, men det står at deter en del painter som er lagt inn, så da må jeg sjekke. Synd av det ikke finnes en liste på hvem painter som er i SB3 sin update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tror ikke det er en update på 22 mb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Deter jo en fullinstall selvfølgelig, men den inneholder mere enn den forige gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Start opp SB3 og den vil oppdateres automatisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nei. Tror du må laste den den nye for å få de nye livery`s faktisk. Jeg la inn updaten som kom automatisk, men det var ikke noe forskjell på modellene, og det så ikke ut som om den hadde lagt til noen flere heller. Derfor har jeg nå avinstallert den versjonen jeg hadde og lagt inn den nye ifra siden dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Er det SASBRaathens-livery i den pakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Widerøe 200-300 og 400 er med i nye updaten. Burde vel helst vært en 100 og ikke 200 da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.