Steinar Grindstein Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har lastet ned en del FP til Level-D 767 alle Flightplans er i to formater. FS9 format å rte format for bruk i Level-D sin FMC. Hvordan kan jeg få åpnet disse flightplans, slik at jeg kan få notert ned ruta, slik at jeg kan få plottet den inn i FMC til for eksempel PMDG eller PSS? Har prøvd med notisboka og wordpadd uten å lykkes Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Heisann! Du skal legge .rte fila inn i flightplans mappa til LDS, hos meg: C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\Level-D Simulations\\navdata\\Flightplans Så skriver du inn navnet på fila i co-route i fmc, f.eks. ENGMEKCH (sett att fila heter engmekch.rte). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Trur du misforsto meg litt der. Å få den til å virke i Level-D er ikke noe sak. Men det jeg vil er å få henta ut data i fra den rte fila uten å åpne fs, slik at jeg kan fly de turene med andre fly en Level-D sin B767. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har du prøvd å åpne den i Notepad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Notepad funker dårlig... ( îRJCC RJTT RW01L RJCCRJTTN èS CHTOSE3 KISAN i@ i@Ø-c}aE@=›UŸ+¶a@úð,AFÆA@B%®c\\xa@# New Chitose RJCC 01L p& Ø-c}aE@=›UŸ+¶a@ÍÌÝB R ¸ÚÚ Tokyo Intl RJTT 34R p&Q ñ+ÖpÅA@ ù g³ya@ÍÌÙBQ # ÆÚXÅÚ tÏ€¿êdE@…€ç’¶a@ LS34L CH š™™™™UE@K¿µa@ zC ' >÷C@D™4B n©ýEÿB üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ š™™™™UE@K¿µa@ ¤ TOBBY ¡ŒÞ–õD@¸…ëQ¸a@ ¤C …c ° D@hîÇA SªýE6:B üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ -¤H¤ LARCH ¥âìÃgÀD@d;ßO¹a@ 'O? ß wX@(˜ÿB ´ªýE‘B üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ è.¤¤ HPE |†]r·C@—µ:&x¤a@ yLO? ¸ˆ iàW@q˜%C å¬ýEñøA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ àåe& -¤ GOC ¢þPF_B@ô¶¬Õ1‹a@ 'O? Öt ‚NS@ŒÊ/B ¯ýEYÜA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ ¨çe&è.¤ TLE mV}®¶B@j¼t“†a@ €žC °6 }K@.ù×A s°ýE²ÙA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ mV}®¶B@j¼t“†a@ ¸šr&àåe& HONDA þÔxé&ÉA@yé&1†a@ pC @ K@ìÙrA ±ýEŠ¥ÖA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ þÔxé&ÉA@yé&1†a@ €œr&¨çe& NANSO ?¨‹Ê¨A@}?5^º…a@ pC Ý UÑ•@æÐ&A ’±ýE-‡ÔA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ ?¨‹Ê¨A@}?5^º…a@ R¸šr& KANOH Ý—3Û¨A@/o×ê~a@ >C éI¸@r~A ï±ýE„ÛÒA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ Ý—3Û¨A@/o×ê~a@ èS€œr& RW34R ñ+ÖpÅA@ ù g³ya@ C «²ýEizÏA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tja, FSBuild er vel et slikt program? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 FSBuild har jeg forjeves leta etter den gratisutgaven uten å finde den. Den skal vist være V1.4 eller noe slikt. På sidene til FSBuild finner jeg kun 2.0 utgaven som er payware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvorfor åpner ikke du bare FS9 flightplanen i notepad i steden for å styre med rte filen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.