Gå til innhold

Hvordan åpne rte filer?

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned en del FP til Level-D 767 alle Flightplans er i to formater. FS9 format å rte format for bruk i Level-D sin FMC.

Hvordan kan jeg få åpnet disse flightplans, slik at jeg kan få notert ned ruta, slik at jeg kan få plottet den inn i FMC til for eksempel PMDG eller PSS?

Har prøvd med notisboka og wordpadd uten å lykkes ""

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notepad funker dårlig...

( îRJCC RJTT RW01L RJCCRJTTN

èS­ CHTOSE3 KISAN i@ i@Ø-c}aE@=›UŸ+¶a@úð,AFÆA@B%®c\\xa@# New Chitose RJCC 01L p& Ø-c}aE@=›UŸ+¶a@ÍÌÝB R ¸ÚÚ Tokyo Intl RJTT 34R p&Q ñ+ÖpÅA@ ù g³ya@ÍÌÙBQ # ÆÚXÅÚ tÏ€¿êdE@…€ç’¶a@ LS34L CH š™™™™UE@K¿µa@ zC ' >÷C@D™4B n©ýEÿB üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ š™™™™UE@K¿µa@ ¤ TOBBY ¡ŒÞ–õD@¸…ëQ¸a@ ¤C …c ° D@hîÇA SªýE6:B üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ -¤H¤ LARCH ¥âìÃgÀD@d;ßO¹a@ 'O? ß wX@(˜ÿB ´ªýE‘B üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ è.¤¤ HPE |†]r·C@—µ:&x¤a@ yLO? ¸ˆ iàW@q˜%C å¬ýEñøA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ àåe& -¤ GOC ¢þPF_B@ô¶¬Õ1‹a@ 'O? Öt ‚NS@ŒÊ/B ­¯ýEYÜA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ0øÿÿ ¨çe&è.¤ TLE mV}®¶B@j¼t“†a@ €žC °6

}K@.ù×A s°ýE²­ÙA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ mV}®¶B@j¼t“†a@ ¸šr&àåe& HONDA þÔxé&ÉA@yé&1†a@ pC @

K@ìÙrA ±ýEŠ¥ÖA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ þÔxé&ÉA@yé&1†a@ €œr&¨çe& NANSO ?¨‹Ê¨A@}?5^º…a@ pC Ý

UÑ•@æÐ&A ’±ýE-‡ÔA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ ?¨‹Ê¨A@}?5^º…a@ R­¸šr& KANOH Ý—3Û¨A@/o×ê~a@ >C  

éI¸@­r~A ï±ýE„ÛÒA üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ Ý—3Û¨A@/o×ê~a@ èS­€œr& RW34R ñ+ÖpÅA@ ù g³ya@

C «²ýEizÏA üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ üÿÿÿÿÿÿ 0øÿÿ 0øÿÿ R­

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...