Gå til innhold

Fanda/Majestic "Virtual Airlines" ?


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

Halloen!

 

Satt og tenkte litt på en sak hær.. Jeg har et domene som jeg ikke bruker, www.fsdash8.com, og tenkte kanskje sette opp et litt uoffisiellt VA på dette domenet, tilegnet simmere som benytter Fandas Dash8-300 (både freeware og payware).

 

Har et ferdig oppsett dær man enkelt kan registrere seg, og umiddelbart logge timer. Tenkte såpass lang som og lage dette på engelsk, og publisere world wide. Tenkte og i de baner at det ikke er noen kriterier utover flytypen, slik ta du godt kan være regga på andre VA som benytter samme flytype, samt logge ALLE flighter du flyr med fanda dash hær. (dvs logger du flight hos Virtual Widerøe, står du fritt til og logge samme flight hos fanda VA. ). På denne måten kan man bruke dette for og få en total oversikt over timer man har flydd, TOTALT med fanda dashen..

 

Vet det er mange som flyr denne fuglen "". Hva synes du ?.

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte litt ang callsigns; Uavhengig hvilket flyselskap du flyr for, lager jeg eget callsign på denne siden. Blir man mange nok so bruker VATSIM, er det enkelt og få godkjent dette på vatsims sider til bruk på vatsim.. tenkte på feks FANxxx, (fanda) eller MJQxxx (Majestic).

 

Selv om man flyr online som TYRxxx eller WIFxxx vil tide du logger bli godkjent logget under ditt eget MJQxxx hos fanda VA "".

 

Har litt lyst og få igang gamle "fanda flyers" folk som før var aktive.. (felles flyturer osv på VATSIM eller Multiplayer...)

 

Forøvrig blir dette enkle sider som krever lite vedlikehold fra min side. De blir helautomatiserte basert på et ferdig opsett som funker, (kommer tilbake til dette når jeg har satt opp testsider).

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...