Steinar Grindstein Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Joda Torbjørn, jeg fikk det svar på det jeg spurte om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 håper noen av airbusene begynner å fly innenriks i norge i framtiden. begynner å bli drita lei av å altid reise med 737. Bor rett ved flesland, hadde hvert kjekt å se A319 i sas farger på innflygningen. SAS sine A319 vil fly for SAS Danmark. SAS Braathens skal kun fly B737 i overskuelig fremtid, så på norsk innenriks kommer de neppe. Men de kan komme til å fly CPH-OSL,SVG,BGO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Håper vi får Airbus på de CPH flightene som i dag er MD90 operert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Gjerne Q400 maskiner også Skulle gjerne sett en A319 på KRS også, selv om jeg tror mulighetene er små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Q400 har vi nok av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.