Tom Knudsen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei folkens Jeg har med dette innlegget postet 2547 innlegg her på flightsim.no forumet siden jeg ble medlem 07.10.2003 Dette tilsvarer 3.30 innlegg hver eneste dag... hmmm kanskje en må finne seg en hobby nå... hehe neida det viser egentlig bare hvor bra jeg synes dette forumet egentlig er... Til de som måtte lurer på denne posten.. hehe ja jeg sitter på jobb og ja jeg kjedet meg litt.... Men artig å se hvor mye tid en egentlig bruker på dette fantastiske forumet...... Takk for at dere finnes flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Støylen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Dumt jeg ikke fant dette forumet før, kunne unngått mye surr og tull ang add-ons og grafikk i mitt "tidligere liv". Din guide har bl.a hjulpet mye så bare fortsett 3.30 statistikken din Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har vært med en del år nå Registrerte meg den 02.10.00, da var jeg 12 år gammel... Siden den gang har jeg posta 2487 innlegg, som tilsvarer 1.32 innlegg hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Husker jeg også registrete meg nok tidlig, var vel 9 eller 10år. Men mailen min var den gang ikke brukbar, så jeg måte registrere meg på nytt senere. Blir 20år i februar. Så har holdt på litt her inne i flightsim.no byen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jg har vært medlem siden februar i år å har lagt i gjennomsnitt 1,16 innøegg hver dag! Noe som egentli er ganske bra fordi jg begynte og bruke forumet aktivt i september i år ! Noe jg angrer fryktelig på! Det er et trivelig forum og skal nok tilbringe mange timer til her fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.