Gå til innhold

SAS i forfall!!!!????


Rune Samuelsen

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg er å undervurdere folk.
Tja, kanskje det, men jeg er i såfall ikke den første, å undervurdere folk er jo noe reklamebransjen selv har drevet med i alle år. Forøvrig interessant at de aller mest tåpelige reklamene ofte er de mest effektive - hvem kjenner vel ikke Pantene Pro V eller Brelett. Til sammenligning er det sjelden jeg husker hva morsomme reklamefilmer selger. Så kanskje vurderingen av folk er korrekt, kanskje vi fortjener dumskapen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hadde flightsim.no vært i dag uten reklameannonser? =)
Men husk at denne siden er gratisk for brukerne. Og i motsetning til hos SAS slipper man reklame dersom man betaler for medlemskap. Altså er eksempelet ugyldig i denne diskusjonen.

 

En ting jeg imidlertid liker med denne siden er at det ikke drives skjult markedføring i form av "anmeldelser" slik som hos flightsim.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hadde flightsim.no vært i dag uten reklameannonser? =)

 

Og dem som er støttemedlemmer ""

 

Jeg personlig driter i om det står reklame på setene eller på skjermen, så lenge jeg kommer meg dit jeg skal, er jeg fornøyd!

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal være pirkete fordi det står reklame på setet. Det står jo SAS på setet også, skal man klage på det også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...